Τρίτη 29 Απριλίου 2014

«Μαρκος Μπόλαρης – Σαμπιγά Σουλει

Τον  Μάρκο Μπόλαρη και την Σαμπιχά Σουλεϊμάν, τους  συνδέει μια φιλία χρόνων. Η Ρομά ακτιβίστρια, μιλώντας σε συνέντευξή που δημοσιεύθηκε χθες στην Ελευθεροτυπία,  έφερε ως παράδειγμα την  φιλία  αυτή, για ν’
απαντήσει σ’ αυτούς που την παρουσίασαν ως δήθεν ακροδεξιά. Μάλιστα, αναφέρθηκε και στην πρόταση του κ. Μπόλαρη να  είναι υποψήφια του συνδυασμού «συμμετέχω».
 Στην ερώτηση  αν είχε ποτέ σχέση με το Δίκτυο 21 και την ακροδεξιά, όπως την κατηγόρησαν κάποιοι, η Σαμπιχά Σουλειμάν είπε μεταξύ των άλλων« Πρώην υπουργός στην κυβέρνηση Παπανδρέου που για χρόνια έχουμε φιλία και μας βοήθησε πολλές φορές στα προβλήματά μας, μου τηλεφώνησε και μου είπε πως σε απάντηση σε όλα αυτά με ήθελε στο ψηφοδέλτιό του στην περιφέρεια Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη.  Είναι δυνατόν μια Ρομά να είναι ακροδεξιά; Αυτά είναι γελοιότητες από άτομα που δεν ξέρω τι συμφέρον έχουν να λένε ψέματα και συκοφαντίες».
Ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ. Μακεδονίας, επιβεβαίωσε ότι πρότεινε στην Σαμπιχά Σουλεϊμάν να είναι υποψήφια στο πλευρό του. Ο κ. Μπόλαρης  υπογράμμισε πως « Γνωρίζω την Σαμπιχά πολλά χρόνια. Είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος, που έχει δώσει μεγάλο αγώνα  για τα δικαιώματα των Ρομά, στην μόρφωση και την εκπαίδευση. Η πρόταση μου να είναι υποψήφια της ανεξάρτητης αυτοδιοικητικής κίνησης της οποίας είμαι επικεφαλής, ήταν και η δική μου απάντηση σ’ αυτούς που επιχείρησαν να  «λασπώσουν» την ίδια και να μειώσουν τους αγώνες της. Την εκτιμώ βαθιά και τιμώ τις προσωπικές και κοινωνικές μάχες, τις οποίες έχει δώσει όλα αυτά τα χρόνια »   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου