Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Παραιτήσεις Προέδρου και Ταμία Εμπορικού Συλλόγου Αλεξάνδρειας

Την Τρίτη 29 Απριλίου 2014, το Δ.Σ. του Ε.Σ. Αλεξάνδρειας πραγματοποίησε έκτατο Διοικητικό Συμβούλιο σχετικά με την παραίτηση του κ. Ουσταμπασίδη Ιωάννη από τη θέση του Προέδρου, λόγω συμμετοχής
του στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές και του κ. Λαφαζάνη Ξενοφών από Ταμία και Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Μόλις ολοκληρωθούν οι Αρχαιρεσίες και γίνει η κατανομή των Αξιωμάτων, θα σας ενημερώσουμε με νέο Δελτίο Τύπου.
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ακολουθεί η δήλωση παραίτησης του κ. Ιωάννη Ουσταμπασίδη:
«Με αφορμή την παραίτηση μου από τη θέση του Προέδρου του Δ.Σ. του Ε.Σ. Αλεξάνδρειας λόγω της συμμετοχής μου στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές, θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη που μου δείξατε κατά το χρονικό διάστημα της θητείας μου.
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω ιδιαίτερα ,για την αμέριστη βοήθεια που μου πρόσφεραν, τους άμεσους και καθημερινούς μου συνεργάτες τον κ. Παπαδόπουλο Γεώργιο, τον κ. Παπαδήμα Γεώργιο και τον κ. Λαφαζάνη Ξενοφών , με τους οποίους εργαστήκαμε όλοι μαζί για το καλύτερο δυνατόν του Συλλόγου μας.
Θα αναφερθώ και στο υπόλοιπο Διοικητικό Συμβούλιο λέγοντας και σε εσάς ένα ξεχωριστό ευχαριστώ, γιατί με την κριτική που μου ασκήθηκε καταφέρατε να με κάνετε καλύτερο.
Τέλος να ευχαριστήσω και την Ειδική Γραμματέα του Συλλόγου μας την κα. Μπαϊρακτάρη Μαρία για την συνεργασία των 2,5 αυτών ετών.
Νιώθω πραγματικά χαρούμενος που είχα εσάς στο πλευρό μου και κατορθώσαμε όλοι μαζί να ανεβάσουμε ακόμη περισσότερο τον πήχη του Συλλόγου μας.
Ευχή και προσδοκία μου είναι το νέο σχήμα της Διοίκησης που θα προκύψει να επιτύχει τα μέγιστα δυνατά. Σε όλα αυτά θέτω τον εαυτό μου στο πλάι της νέας Διοίκησης και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με τον ίδιο ζήλο και πάλι».
Με απέραντη εκτίμηση
Ιωάννης Ουσταμπασίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου