Αυτό και αν είναι
είδηση – βόμβα! Μία είδηση που δείχνει την.. κατάντια στην οποία έχει περιέλθει
η χώρα μας εξαιτίας των τραγικών χειρισμών αυτών που είναι υπεύθυνοι (sic) ΚΑΙ
για το επίπεδο διαβίωσής μας.
Του Σταύρου Ζαγκανά
Ένα επίπεδο που όσο
πάει γίνεται όλο και χειρότερο…
Από όλες τις πλευρές…
Ποια είναι η είδηση;
Ότι κλείνει το
υποκατάστημα της εταιρείας «κολοσσού» στα γυναικεία -και όχι μόνο- αξεσουάρ,
Lοuis Vuitton στην Κηφισιά…
Η είδηση βέβαια δεν
είναι ότι κλείνει διότι δεν έχει να πληρώσει το ενοίκιο…
Κλείνει, ή μάλλον
καλύτερα μεταφέρεται σε άλλη περιοχή, γιατί το επίπεδο της Κηφισιάς έχει πέσει
αρκετά και δεν μπορούν σαν φίρμα να έχουν ένα κατάστημα σε μία τέτοια περιοχή.
Και αυτό δεν το λέμε
εμείς…
Το είπαν οι ίδιοι οι
άνθρωποι της εταιρείας στον δήμαρχο της πόλης, Νίκο Χιωτάκη.
Η αναφορά από τον κ.
Χιωτάκη, έγινε σε συνέδριο σχετικό με το λιανεμπόριο και προκάλεσε όπως ήταν
φυσικό, αίσθηση!
Όπως είπαν δεν μπορούν
να έχουν μία επιχείρηση σε περιοχή όπου κάθε μέρα σχεδόν ανοίγουν σουβλατζίδικα
και μαγαζιά με φθηνό φαγητό.
Έτσι, λόγω υποβάθμισης
της περιοχής της Κηφισιάς, θα μεταφέρουν το κατάστημα σε μία άλλη περιοχή…
Και που είστε ακόμα θα
λέγαμε εμείς…
Τι λέει ο ίδιος ο
δήμαρχος;
Μιλώντας στο BriefingNews,
απευθύνει δραματική έκκληση συνεννόησης για να μην βιώσουμε και άλλες τέτοιες
ολέθριες αποχωρήσεις.
«Η οικονομική κρίση
που αναγκάζει πολλά καταστήματα να κλείσουν όχι μόνο λόγω πτώσης του τζίρου,
αλλά και λόγω μείωσης των ενοικίων, που οδηγεί σιγά-σιγά επώνυμες μάρκες το να
φεύγουν από τη Ελλάδα ή να κρατάνε ένα κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας» λέει ο
κ. Χιωτάκης και συνεχίζει:
«Η μετατροπή των
καταστημάτων από εμπορικά σε καταστήματα πρόχειρου φαγητού, σε πολλές πόλεις
μακροπρόθεσμα έχει την υποβάθμιση των εμπορικών κέντρων. Έτσι, φίρμες που είναι
διεθνείς και η ύπαρξή τους και μόνο ανεβάζει την αξία των εμπορικών κέντρων
απομακρύνονται και στη θέση τους μπαίνουν καταστήματα με πρόχειρα φαγητά».
Και καταλήγει σημειώνοντας:«Πρέπει να συνεννοηθούμε ο εμπορικός κόσμος και οι δήμοι και στα πλαίσια της δημοσιοποίησης του ΟΡΣΑ να είναι ξεκάθαρες οι χρήσεις μεταξύ της αμιγούς κατοικίας των εμπορικών κέντρων και των περιοχών που προσφέρονται για αναψυχή και διασκέδαση, έτσι να μην υποβαθμίζονται οι περιοχές αμιγούς κατοικίας σε κάθε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου