Με στόχο την ενίσχυση της ελληνικής καινοτομίας και
την υποστήριξη της νέας γενιάς στην Ελλάδα, η BiC προχώρησε από τις 9 Μαΐου έως
τις 7 Ιουλίου 2013 στη διοργάνωση του Διαγωνισμού Σχεδιαστικής Καινοτομίας
«Ελληνικά μυαλά ξυράφια!», αναζητώντας να βρει και να φέρει σε επαφή με την
ομάδα του Τμήματος Έρευνας & Ανάπτυξης τα καλύτερα και πιο δημιουργικά
μυαλά της χώρας μας, απευθυνόμενη στον νέο σχεδιαστή, δημιουργό, γραφίστα και
εικαστικό που θα ήθελε να οραματιστεί μαζί της.
Με βάση την φιλοσοφία της BiC «Τιμάμε το Παρελθόν –
Δημιουργούμε το Μέλλον», ο Διαγωνισμός αναπτύχθηκε σε δύο πυλώνες: Graphic
Design και Industrial Design.
Στον πρώτο πυλώνα, τιμώντας την ιστορία της, η BiC
ζήτησε από τους νέους designers να σχεδιάσουν ξανά τη συσκευασία του πρώτου
ξυριστικού μίας χρήσης BiC 1 Classic, το οποίο «γεννήθηκε»
στην Ελλάδα το 1974, αποτελώντας τότε παγκόσμια πατέντα.
Στον δεύτερο πυλώνα, υποστηρίζοντας τις καινοτόμες
πρακτικές με όραμα για το μέλλον, η εταιρία κάλεσε τους νέους designers
βιομηχανικού σχεδίου να καταθέσουν τις σχεδιαστικές τους ιδέες για το ξυριστικό
του μέλλοντος!
Οι νέοι σχεδιαστές συμμετείχαν στον διαγωνισμό με πολύ
ενδιαφέροντα και αξιόλογα έργα, δείχνοντας ότι ο δρόμος για την νεανική
ελληνική καινοτομία είναι ανοικτός.
Οι 20 φιναλίστ παρουσίασαν τις προτάσεις τους σε
ειδική εκδήλωση ενώπιον της Κριτικής Επιτροπής, που αποτελείτο από
καταξιωμένους επιστήμονες του Design, της Επικοινωνίας και στελέχη της BiC, η
οποία και ανέδειξε τους νικητές του Διαγωνισμού.
Σε κάθε κατηγορία, απονεμήθηκαν από 3 βραβεία, δηλαδή
συνολικά 6 βραβεία, και άλλα αναμνηστικά δώρα.
Οι νικητές είναι:
A’ βραβεία – Λουκάς Χονδρός ( Graphic Design) και
Ειρήνη - Σελάνα Κροντηρά (Industrial Design) από 6 μήνες
αμειβόμενης απασχόλησης
Β’ βραβεία - Δανάη Ξανθάκη ( Graphic Design ) και
Ευθυμία - Φένια Ροπακά ( Industrial Design) από ένα BiC
Sport SUP
Γ’ βραβεία -Έλενα Φυσέκη (Graphic Design ) και
Δημήτρης Γαλαίος ( Industrial Design) από ένα BiC Sport
Kayak
Ο Μάνος Νικολάκης, Γενικός Διευθυντής της BiC ΒΙΟΛΕΞ,
δήλωσε:
«Είμαστε ενθουσιασμένοι και περήφανοι για την
συμμετοχή μερικών από τα πιο δημιουργικά μυαλά της χώρας στον διαγωνισμό μας. Η
BiC ήταν από τις πρώτες εταιρίες που αποφάσισε να επικοινωνήσει την
ελληνικότητα των ξυριστικών προϊόντων της με στόχο να «περάσει» ένα
αισιόδοξο μήνυμα στον Έλληνα καταναλωτή, ότι δεν είναι όλα αρνητικά,
καθώς υπάρχουν παραδείγματα τα οποία δείχνουν ότι υπάρχει μια άλλη Ελλάδα, η
Ελλάδα της ανάπτυξης, της καινοτομίας και της προόδου. Αυτήν την Ελλάδα,
αναδεικνύουμε σήμερα. Συγχαρητήρια στους νικητές και καλή σταδιοδρομία σε όλους
τους συμμετέχοντες».
Η BiC είναι μια πολυεθνική εταιρεία, η οποία έχει
εμπιστευτεί τον σχεδιασμό, την έρευνα και την ανάπτυξη, καθώς και το
συντριπτικό μέγεθος της παραγωγής των ξυριστικών προϊόντων της στους
Έλληνες. Η ανάπτυξη των προϊόντων, η συνεχής επένδυση στην
παραγωγική διαδικασία και στα προϊόντα κι η παραγωγή τους στη χώρα μας, είναι
τα βασικά κριτήρια που δίνουν την ελληνική ψυχή στο brand BiC.
Από το 1974 έως σήμερα, η εταιρία εξελίσσει τα ξυριστικά
της στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης που λειτουργεί στην Ελλάδα, όπου
εξειδικευμένοι επιστήμονες εργάζονται για την ανάπτυξη της τεχνολογίας των
ξυριστικών BiC, αναπτύσσοντας δεκάδες πατέντες μόνο την τελευταία 10ετία. Η
ελληνική ψυχή των ξυριστικών BiC είναι παρούσα σε διεθνές επίπεδο,
καθώς το 77% των ξυριστικών BiC που πωλούνται παγκόσμια, παράγονται στην Ελλάδα
και εξάγονται σε 153 χώρες, συνεισφέροντας σημαντικά στην ελληνική οικονομία.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου