Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Παναγιώτης Μεσσαλάς. Και τώρα λέγε



Συχνά πυκνά συζητάω με τον εαυτό μου. 
Του θέτω ερωτήματα και προσπαθώ να απαντήσω με ειλικρίνεια. 
Πριν θέσω λοιπόν την υποψηφιότητά μου ένα ήτανε το μεγάλο ερώτημα: Γιατί θέλεις να μπεις σ αυτή τη διαδικασία που εκ των προτέρων ξέρεις ότι θα είναι βασανιστική και ψυχοφθόρα? 
Απάντησα με την ατάκα ότι : “οι μάγκες είναι για τα δύσκολα” αλλά δεν έμεινα ικανοποιημένος και συνέχισα. 
Από μικρό παιδί θυμάμαι τον εαυτό μου να
κάθετε στην αίθουσα του Δημοτικού 

Συμβουλίου και να παρακολουθεί τα Συμβούλια. Μου άρεσε να μαθαίνω τι αποφασίζεται για το Δήμο και απολάμβανα την όλη διαδικασία της συζήτησης. 
Θυμάμαι αμυδρά βέβαια τον Χαρίλαο Παπαποστόλου , θυμάμαι τον Δημήτρη Μπρουσκέλη με πρόεδρο Δημ. Συμβουλίου τον Φώτη Πουρλιοτόπουλο που για να κατευνάσει τα πνεύματα μέχρι και το ηλεκτρικό κουδούνι έβαλε φωτιά μια μέρα.
 Μπορείς να το πεις και διαστροφή αλλά μου άρεσε η όλη ατμόσφαιρα.
 Η μοίρα το έφερε και έγινα δημοτικός υπάλληλος και αγάπησα τη δουλειά μου που είχε μοναδικό σκοπό την εξυπηρέτηση του πολίτη και όταν εκλέχθηκα δημοτικός σύμβουλος με τον Μπάμπη Γκιόνογλου η χαρά μου ήτανε μεγάλη γιατί έκανα πραγματικότητα ένα όνειρό μου. 
Με λίγα λόγια η τοπική αυτοδιοίκηση είναι κομμάτι της ζωής μου.

Το επόμενο μεγάλο ερώτημα είχε να κάνει με την επιλογή του συνδυασμού. Ομολογώ ότι εδώ δε το σκέφτηκα πολύ. Η φιλοσοφία μου για την τοπική αυτοδιοίκηση είναι ότι αυτή πρέπει να είναι ακομμάτιστη. Τα κόμματα έχουν τη τιμητική τους στις Εθνικές Εκλογές. Στις Δημοτικές Εκλογές περισσεύουν. Το ψηφοδέλτιο του Κώστα Ναλμπάντη όπως έχω πει είναι ο ορισμός του αδέσμευτου ψηφοδελτίου , μακριά από κομματικές αγκυλώσεις και διαχωριστικές γραμμές. 

Δύσκολο το εγχείρημα αλλά έχει ξανά πετύχει με τον Μπάμπη Γκιόνογλου και χαίρομαι που έχουμε πολλά κοινά σημεία αλλά και πρόσωπα στο σημερινό συνδυασμό. Εξοργίζομαι όταν ακούω τις κομματικές σειρήνες να εγκαλούν τα μέλη του συνδυασμού για προδοτική στάση και άλλα τέτοια χαζά που τόσο γελοία φαντάζουν πλέον εν έτη 2019. 
Μπορώ να θυμίσω δε σε μερικούς με κοντή μνήμη ότι το 2014 στις Περιφερειακές Εκλογές ήμουνα στον ανεξάρτητο  συνδυασμό του Απόστολου Τζιτζικώστα που η επίσημη Νέα Δημοκρατία τον είχε χαρακτηρίσει ως αντάρτη αλλά τώρα κάποιοι από αυτούς σπρώχνονται να βγούνε μια φωτογραφία μαζί του. 
Τους ενδιαφέρει το βράδυ των εκλογών το εικονίδιο δίπλα στο Δήμο Αλεξάνδρειας να είναι μπλε και αδιαφορούν αν έτσι εμμέσως πλην σαφώς αναγάγουν σε απλούς νεροκουβαλητές τους υποψήφιους του συνδυασμού τους που δεν ανήκουν στη Ν.Δ . 
Εμένα δε με ενδιαφέρει τι χρώμα θα πάρει το εικονίδιο το βράδυ των εκλογών.
 Με ενδιαφέρει να πάμε το Δήμο μας ένα βήμα παραπάνω , να νιώσουν οι συνδημότες μου ότι υπάρχει λύση στα προβλήματα της καθημερινότητας, ότι η πόλη και τα χωριά μας δε θα στερούνται βασικών υποδομών και η μέριμνα του Δήμου θα είναι απλόχερη σε όλους γιατί εμείς και τα παιδιά μας ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου