Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

ΚΑΚΟΒΟΥΛΕΣ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

Το ΙΝΚΑ, μετά από σωρεία καταγγελιών από συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, σχετικά με αναπάντητες κλήσεις και μηνύματα, που αντιστοιχούν σε ροζ τηλέφωνα και άλλα, με αποτέλεσμα να χρεώνονται οι ίδιοι με υψηλά ποσά από κακοποιούς, έστειλε προς όλες τις εταιρείες Κινητής Τηλεφωνίας σχετικές
πανομοιότυπες  επιστολές, με κοινοποιήσεις (ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ), για την αντιμετώπιση και διακοπή αυτής της πρακτικής.
Το ΙΝΚΑ ζήτησε να διακοπεί αμέσως κάθε δυνατότητα επικοινωνίας με αυτά τα τηλέφωνα από και προς τους συνδρομητές, ώστε αυτοί να προστατευτούν με κάθε τρόπο.
Και ενώ οι δύο εταιρείες (VODAFON & COSMOTE) απάντησαν και έδειξαν τουλάχιστον τη στοιχειώδη διάθεση συνεργασίας για την αντιμετώπιση του προβλήματος, η WIND αρνήθηκε, τελείως αντιδεοντολογικά και προσχηματικά, ακόμα και να παραλάβει την επιστολή!
Μετά από αυτά, η επιστολή θα σταλεί και με εξώδικο στην εταιρεία WIND, για να το παραλάβει, μαζί με την έκκληση για συνεργασία με το ΙΝΚΑ, την ΕΕΤΤ και άλλους φορείς για την προστασία των καταναλωτών.
Ελπίζουμε πως το συμβάν οφείλεται σε αβλεψία υπαλλήλου της εταιρείας. Διαφορετικά, υπενθυμίζουμε στη WIND (που είναι μια ιδιωτική εταιρεία που υπάρχει χάρη στους πελάτες της, όπως πολλές άλλες) ότι, οφείλει να σέβεται τους συνδρομητές της, αλλά και τους θεσμούς προστασίας των πολιτών και τη δεοντολογία και τα κεκτημένα του Καταναλωτικού Κινήματος.

Με βάση τα παραπάνω, είναι υποχρεωμένη να παραλαμβάνει όλες τις επιστολές που απευθύνονται σε αυτήν ως Νομικό Πρόσωπο ή τίθενται υπόψη στελεχών της.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου