Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Κώστας Βενιόπουλος -αθώωσε για το αδίκημα της υπεξαίρεσης, που δήθεν είχε διαπραχθεί,

 Η τελεσίδικη αθώωση και η απόλυτη δικαίωση μου από το τριμελές Εφετείο Θεσσαλονίκης είναι πια γεγονός.
Στις 30 Ιανουαρίου το Τριμελές Εφετείο Θεσσαλονίκης, ύστερα και από την απαλλακτική πρόταση του Εισαγγελέα της έδρας, με ομόφωνη απόφαση του
με αθώωσε για το αδίκημα της υπεξαίρεσης, που δήθεν είχε διαπραχθεί,σε βάρος του Δήμου Μελίκης, την περίοδο 2001-2002 κατά την οποία υπηρετούσα ως Δήμαρχος.
Αν και νιώθω πια δικαιωμένος, σίγουρα δεν μπορώ να αγνοήσω όλες εκείνες τις στημένες κατηγορίες, τις αναίσχυντες συκοφαντίες και τις δηλητηριώδεις διαδόσεις, που επί μια δεκαετία στόχευαν στην πολιτική, ηθική και οικονομική μου εξόντωση.
Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω :



  1. την Ελληνική Δικαιοσύνη, που μέσα από μακρά και ενδελεχή διαδικασία, αφού ερεύνησε σε βάθος όλες τις πτυχές της υπόθεσης, διαπίστωσε την σε βάρος μου σκευωρία και απέδωσε δικαιοσύνη ανακηρύσσοντας με αθώο.
  2. Τον συνήγορο μου, διακεκριμένο νομικό και έμπειρο αυτοδιοικητικό κ. Γιάννη Ακριβόπουλο οποίος με απόλυτη επιτυχία έφερε σε πέρας τον νομικό μαραθώνιο που ανέλαβε.
  3. Τους αγαπητούς συμπολίτες μου που συνέχισαν και συνεχίζουν να με τιμούν με την εμπιστοσύνη τους, εκλέγοντας με πρώτο σύμβουλο της πλειοψηφίας στην Δημοτική Ενότητα Μελικής.
  4. Τους φίλους και συνεργάτες, που βέβαιοι για την αθωότητα μου, όλα αυτά τα χρόνια στέκονται διπλά μου και με ενθαρρύνουν με την πολύτιμη ηθική υποστήριξη τους.
  5. Ευχαριστώ όμως και τους διώκτες και συκοφάντες μου, γιατί από την περιπέτεια στην οποία με υπέβαλαν απέκτησα περισσότερη δύναμη και γνώση, αλλά και γιατί η εμπάθεια τους εναντίον μου έγινε η αφορμή να δείξουν το αληθινό τους πρόσωπο.
Είναι καιρός πλέον να αποδεχθούν την ετυμηγορία της δικαιοσύνης αλλά και της τοπικής κοινωνίας που τελικά αποδίδει στον καθένα ότι του αξίζει.
4 Φεβρουάριου 2013

ΥΓ. Ξέχασα να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο τον Καρέλλη  και ..........................................




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου